Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Garrosh Hellscream 10 Normal ...
2019.ápr.25

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid főbossa Garrosh Hellscream, 419 milla HP-val.


Garrosh, Grommash Hellscream fia, először, akkor hallott apja hősiességéről, amikor fiatalkorában találkozott Thrall-al Outlanden. Ez a büszkeség magvát elvetette a fiatal orcban. Garrosh győzelem után győzelmet aratott Northrenden, és törzsfőnökként összevonta a Horda erejét a Cataclysm káosza alatt. Azonban a víziója, a bármi áron megvalósított orc felsőbbrendűségről a világ seregeit hozta Orgrimmar ellen... egy végső leszámolás, amit Garrosh brutális élvezettel vár...


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Stage One: The True Horde: Garrosh a "True Horde"jának orcjaival és ostromfegyvereivel próbálja kiírtani ellenfeleit. Az orc erősítés egyre gyakrabban fog jönni, ahogy a fázis elhúzódik. Ez egészen addig megy, míg Garrosh HP-ja 10%-ra nem esik

Garrosh Hellscream

Desecrate : Garrosh egy random ranged alá dobja a fegyverét, mely becsapódáskor 150.000 Shadow damaget okoz mindenkinek 15 yardon belöl és egy Desecrated Weapon formájában a földön marad.

Desecrated Weapon

 

Desecrated : a földből kiálló fegyver lila tócsát hoz létre maga alatt, mely secenként 150.000 Shadow damaget okoz a benne állóknak. A lila tócsa mérete csökken, ahogy a fegyver HP-ja csökken.

Hellscream's Warsong : Garrosh periodikusan üvölt egyet, ami 150%-kal növeli az éppen lent lévő addok HP-ját és az általuk okozott damaget 150%-kal.

Kor'kron Warbringer : Periodikusan 3-3 Warbringert rohan be a terembe, hogy segítsék vezérüket. Az egyes hullámok közötti idő a fázis előrehaladtával csökkenni fog.

Hamstring : A Warbringer 150% Weapon damagenyi Physical damaget okoz a targetnek és 10 secre 50%-kal lassítja.

Farseer Wolf Rider : Periodikusan 1 Farseer rohan be a terembe, hogy segítse vezérét. Ők mellesleg nagyobb időközönként jelennek meg, azonban a fázis előrehaladtával ez az idő csökkenni fog.

Ancestral Fury : mikor megszakítják, a Farseer 1 stack Fury buffot tesz magára, aminek darabja 25%-kal gyorsítja a castolási sebességét. Ez az effect stackel.

Ancestral Chain Heal : a Farseer 25% HP-t tölt vissza egy szövetségesnek, majd a heal továbbpattan a közeli szövetségesekre és nekik is visszatölt 25% HP-t.

Chain Lightning : a Farseer 250.000 Nature damaget okoz egy random embernek, akiről a villámok továbbpattannak a közeli társakra, és nekik is damaget okoznak.

Siege Engineer : 45 secenként 1-1 mérnök jelenik meg a terem 2 végén lévő erkélyen és megpróbálják beindítani harci gépezeteiket

Power Iron Star : megjelenésük után az Engineerek azonnal belekezdenek az Iron Starok beindításába, ami 15 secet vesz igénybe. A megszakításhoz meg kell ölni az addot.

Kor'kron Iron Star: beindítása után az Iron Star hosszába átgurul a termen és a falnak csapódva felrobban.

Iron Star Impact : a fél terem szélességű hatalmas szerkezet gurulása közben 1.500.000 Fire damaget okoz az útjába kerülő playereknek és ~ 7.000.000 Fire damaget okoz az útjába kerülő addoknak.

Exploding Iron Star : a falnak csapódó szerkezet felrobban, ezzel 2.000.000 Fire damaget okozva a teremben lévő playereknek. A damage a robbanás helyétől távolodva egyre csökken (a terem közepén ~ 350.000 a damage).

Intermission: Realm of Y'Shaarj: második fázisba lépés után, majd innentől kezdve ~ 2,5 percenként periodikusan Y'Shaarj mindenkit átportol a saját síkjára 1,02 percre. Garrosh eközben 10% HP-t nyer vissza és elkezdi magába szívni Y'Shaarj erejét és folytatja egészen addig, míg a fázisban lévő sha addok leölésével ki nem zökkentik.

Garrosh Hellscream

Y'shaarj's Protection: pajzs, mely Garrosht minden támadással szemben immunissá teszi. A Sha addok kiírtása megszünteti a pajzsot. Amíg a védelme aktív, Garrosh energiát szív el a szívből.

Annihilate : miután megzavarták az erőgyűjtésben, Garrosh sorozatos shockwaveelésbe kezd. Először "V" alakú porfelhővel megjelöl egy irányt majd lecsap rá, ez 3.500.000 Shadow damaget okoz a területen lévőknek, illetve 360.000 Shadow damaget okoz mindenkinek a fázisban.

Embodied Fear : Terrace of Endless Springben található addok, a megölésük megszünteti a boss pajzsát.

Consumed Courage : halálakor az add egy fénylő gömböt dob le, amit felszedve 1 perces buffot kapunk, mely 50%-kal csökkenti az általunk kapott damaget.

Embodied Doubt : Temple of the Jade Serpentben található addok, a megölésük megszünteti a boss pajzsát.

Consumed Faith : halálakor az add egy fénylő gömböt dob le, amit felszedve 1 perces buffot kapunk, mely 50%-kal csökkenti az általunk kapott damaget.

Embodied Despair : Temple of the Red Craneben található addok, a megölésük megszünteti a boss pajzsát.

Consumed Hope : halálakor az add egy fénylő gömböt dob le, amit felszedve 1 perces buffot kapunk, mely 50%-kal csökkenti az aáltalunk kapott damaget.

Stage Two: Power of Y'Shaarj: Y'Shaarj erejéne elnyelése után Garrosh maxra healelődik, illetve Y'Shaarj ereje új képességekkel ruházza fel

Garrosh Hellscream

Whirling Corruption : Garrosh vadul pörögni kezd, amivel secenként 105.000 Shadow damaget okoz a teremben állóknak 5,2 secen keresztül. A kapott damage egyre jobban csökken, ahogy távolodunk a bosstól.

 

25 Energyn a képesség továbbfejlődik.

 

Empowered Whirling Corruption : 25 Energyn a képesség továbbfejlődik és pörgés közben lila örvények jelennek meg a földön, melyekbe sha lövedékek csapódnak. Ezek darabja becsapódáskor 200.000 Shadow damaget okoz 8 yardon belül illetve egy kis sha addot idéz.

 

Minion of Y'Shaarj: 1 Millio HP-s add, ami csak halálakor használ képességet.

 

Empowering Corruption : halálakor a sha felrobban, ezzel maxra healeli a 8 yardon belül álló többi sha addot, illetve 200% HP és 200% damage boostot rak fel rájuk. Az utóbbi effect stackelődik.

     

Touch of Y'Shaarj : Garrosh 2 random emberre Touch of Y'Shaarjt rak, ami lényegében egy Mind Controll. A 2 átállított player castolás útján szintén próbálja terjeszteni a Mind Controllt. A képesség hatása megszűnik, amint az átállított ember HP-ja 20%-ra esik.

 

Ez a képesség 50 Energyn továbbfejlődik.

Empowered Touch of Y'Shaarj : 50 Energyn Garrosh Empowered Touch of Y'Shaarjt rak 2 random emberre, ezzel Sha lénnyé alakítva őket, amik immunisak minden nemű CC-re és több HP-val is rendelkeznek. Az átállított emberek castolás útján próbálják terjeszteni a Mind Controllt. A képesség hatása megszűnik, amint az átállított ember HP-ja 20%-ra esik.

Desecrate : Garrosh egy random ranged alá dobja a fegyverét, mely becsapódáskor 150.000 Shadow damaget okoz mindenkinek 15 yardon belül és egy Desecrated Weapon formájában a földön marad.

Desecrated Weapon

 

Desecrated : a földből kiálló fegyver lila tócsát hoz létre maga alatt, mely secenként 150.000 Shadow damaget okoz a benne állóknak. A lila tócsa mérete csökken, ahogy a fegyver HP-ja csökken.

 

Ez a képesség 75 Energyn továbbfejlődik.

 

Empowered Desecrate : 75 Energyn Garrosh Y"Shaarj erejével felerősített fegyvert dob egy random ranged alá, mely becsapódáskor 150.000 Shadow damaget okoz mindenkinek 15 yardon belül és Empowered Desecrated Weapont hagy maga után a földön. Ez a fegyver ugyanúgy lila tócsát bocsát ki magából, azonban itt már elpusztíthatatlan és szép lassan healelődik is.

Gripping Despair : Garrosh támadásaival DOT-ot pakol a tankjára, melynek darabja secenként 30.000 Shadow damaget okoz. Ez az effect stackel.

 

100 Energyn a képesség továbbfejlődik

Stage Three: MY WORLD: Mikor Garrosh másodjára is 10% HP-ra esik, elnyeli Y'Shaarj maradék erejét, ezzel részben felhealeli magát és felerősítő az összes képességét.

Garrosh Hellscream

Empowered Whirling Corruption : Garrosh pörgése közben lila örvények jelennek meg a földön, melyekbe sha lövedékek csapódnak. Ezek darabja becsapódáskor 200.000 Shadow damaget okoz 8 yardon belül illetve egy kis sha addot idéz.

Minion of Y'Shaarj: 1 Millio HP-s add, ami csak halálakor használ képességet.

 

Empowering Corruption : halálakor a sha felrobban, ezzel maxra healeli a 8 yardon belül álló többi sha addot, illetve 200% HP és 200% damage boostot rak fel rájuk. Az utóbbi effect stackelődik.

Empowered Touch of Y'Shaarj : Garrosh Empowered Touch of Y'Shaarjt rak 2 random emberre, ezzel Sha lénnyé alakítva őket, amik immunisak minden nemű CC-re és több HP-val is rendelkeznek. Az átállított emberek castolás útján próbálják terjeszteni a Mind Controllt. A képesség hatása megszűnik, amint az átállított ember HP-ja 20%-ra esik.

Empowered Desecrate : Garrosh Y"Shaarj erejével felerősített fegyvert dob egy random ranged alá, mely becsapódáskor 150.000 Shadow damaget okoz mindenkinek 15 yardon belül és Empowered Desecrated Weapont hagy maga után a földön. Ez a fegyver ugyanúgy lila tócsát bocsát ki magából, azonban itt már elpusztíthatatlan és szép lassan healelődik is.

Empowered Gripping Despair : Garrosh támadásaival DOT-ot pakol a tankjára, melynek darabja secenként 30.000 Shadow damaget okoz. Ez az effect stackel. Mikor a DOT lejár, Explosive Despairt idéz elő.

Explosive Despair : A lejáró DOT felrobban, ezzel a stacknek megfelelő Shadow damaget okoz mindenkinek a teremben, illetve a stackek számával megegyező Explosive Despair Debuffot rak fel mindenkire, aminek darabja 10%-kal növeli a robbanásból kapott damaget.

 

 

A fight 3 fázisból áll, melyek során Garrosh próbál orc egységei segítségével majd később önerőből végezni az ellenségeivel. Az I. fázis során leginkább az orcjaival kell hadakoznunk, míg a boss csak mellékszerpet kap. 10% HP-n maxra healelődik és átlép II. fázisba, ahol már csak saját képességeire támaszkodva ügyködik a raid kiírtásán. Itt megemlíteném, hogy II. fázis elején, illetve onnantól kezdve 2,5 percenként "átmeneti fázisok" lesznek, mely során a Garrosh és a raidet egyaránt behúzza egy másik síkba Y'Shaarj szíve. Ez idő alatt a boss igyekszik minél többet elnyelni a "szív" erejéből, hogy ezzel a II. fázis során használt képességeit fejleszhesse (ezzel fokozatosabban nehezítve a fightot). 10% HP-n átlépünk a III., végső fázisba. Ekkor Garrosh 30% HP-ra ugrik fel és maxra tölti Energyjét, így az előző fázisban használt képességei mind továbbfejlődnek. Az utolsó szakasz lényegében egy "nuke fázis", ahol az idővel fogunk versenyezni.

Garrosh termének "alaprajza"

 

 

Tank: Az I. FÁZIS során Garrosh a rangedeket fogja dobálni fegyverével (Desecrate), rendszeresen addokat hív, illetve boostolja azokat. A rangedekre dobált fegyver után nagy lila tócsa fog megjelenni, ezt lehetőleg kerüljük el. Ebben a szakaszban nem lesz semmiféle tankcsere, egyszerűen csak a terem közepén meg kell fogni a bosst és az addokat. A Warbringereket össze kell gyűjteni és a bossról cleavelni. Egyetlen támadásukkal damagelnek és slowolnak (Hamstring), ami kellemetlen, de nem annyira vészes. A Farseerek már problémásabbak... őket szintén a bosshoz kell húzni, azonban megölésük elsőbbséget élvez. Ancestral Chain Heal képességüket mindig szakítani kell, míg a Chain Lightningot egyenesen TILOS, ennek oka egy passzívjuk, ami interrupt esetén cast speed buffot ad (Ancestral Fury). Ezket az addokat Garrosh 40 secenként boostolja (Hellscream's Warsong), ami fáj, de nem olyan vészes. További problémát fog jelenteni az 1 percenként indított Kor'kron Iron Star. 2 nagy "vascsillag" fog végiggurulni hosszába a termen és komoly damaget okoznak minden útjukba kerülőnek (Iron Star Impact). A DPS csapat az egyik csillag indítását rendszeresen meg fogja akadályozni, így a terem egyik fele mindig biztonságos lesz. Ez a nagy vasdarab azonban az orcokat is lehiteli, így a tanknak indításkor be kell húzni az addokat a "veszélyzónába", ahol a többiek rootolják/ slowolják őket, majd gyorsan ki kell futnia, nehogy őt is agyonnyomja. A falnak csapódó csillag felrobban (Iron Star Explosion), aminek a damage-e távolság növelésével csökken, így ha lehet, ekkor már legyünk a terem közepén. (Természetesen ezzel nem kell foglalkozni, ha a csapatban van olyan, aki be tudja lökni az addokat a megfelelő helyre).

ÁTMENETI FÁZIS alatt annyi a dolgunk, hogy összegyűjtsük és lecleaveljük az összes sha addot (a nagyok nem mozdulnak), melyek halálukkor egy fénylő gömböt dobnak le, amikből egyet mindenkinek ajánlott felszedni, ugyanis 1 percre damaget csökkentenek (Consumed Faith / Consumed Courage / Consumed Hope). Ezt követően megszűnik Garrosh shieldje és sorozatos shockwavebe kezd (Annihilate), ekkor a teendőnk annyi, hogy kiállunk a megjelenő lila "V" alakú területről.

II. FÁZISBAN a boss 50 secenként pörög (Whirling Corruption), amivel AOE damaget okoz, ekkor ne mozgassuk. 25 Energyn a pörgés közben kicsi lila örvények jelennek meg a földön (Empowered Whirling Corruption), amikből ki kell futni, illetve a megjelenő addokból 1-1-et fugjunk meg és egymástól 8 yard távolságot tartva öljük meg őket, ellenkező esetben healelik és boostolják egymást (Empowering Corruption). 45 secenként 2 emberre mind controllt rak (Touch of Y'Shaarj), őket gyorsan le kell ütni 20% HP-ra és nem szabad hagyni, hogy becastolják a TOUCH OF YSHAARJt. 50 Energyn a mind controllos ember immune lesz a CC-ra és HP boostot is kap (Empowered Touch of Y'Shaarj), de a feladatunk nem változik. Ebben a szakaszban Garrosh ugyanúgy dobálja a fegyverét mint korábban (Desecrate), illetve 75 Energytől már nem lehet elpusztítani és healeli is magát (Empowered Desecrate)... tankoknak semmi extrát nem jelent. A tankcserés DOTja (Gripping Despair) nem olyan vészes, de lehetőleg 3-4 stackenként menjen a cserélgetés. 100 Energyn a DOT lejártakor berobban (Explosive Despair) és a stackek számától függően okoz mindenkinek Shadow damaget, illetve szintén ennyi stack Debuffot hagy hátra, ami növeli a robbanás okozta damaget. Tankcsere szempontjából ez nem változtat semmin.

III. FÁZISBAN 30%-ot healel magán és 100 Energyre töltődik, tehát pörgésnél kerülgetni kell a pici lila örvényeket és a sha addokat egymástól legalább 8 yardra kell megölni, a mind controllos embereket ugyanúgy prioba le kell durrantani, de csak szakítással akadályozhatjuk őket a castolásban, a rangedre dobált fegyvert nem lehet megölni és a tankcserés DOT lejártakor a AOE damaget és damage taken növelő Debuffot fog okozni mindenkinek.

DPS: Az I. FÁZIS során Garrosh a rangedeket fogja dobálni fegyverével (Desecrate), ami becsapódás után ölhető lesz és lila tócsát hagy maga után, melyből gyorsan ki kell futni és le kell lőni a fegyvert. Hogy biztos jó helyre kerüljön a fegyver, a rangedeknek végig össze kell stackelni és egy egységként kell mozogni. A legjobb ha a Rangedek a és markerek között ingáznak, így elég helyet hagyva mindenkinek. A fáizis során időnként Warbringer és Farseer addok fognak jönni. Az előbbit cleaveljük a bossról, míg az utóbbit prioban kell megölni. A Farseer Ancestral Chain Heal képességét MINDIG MEG KELL SZAKÍTANI, míg a Chain Lightningot TILOS (esetleg tartsunk egy kis távolságot egymástól) ... ennek oka egy castgyorsító buff (Ancestral Fury). 40 secenként kis HP és damage boostot is kapnak az addok (Hellscream's Warsong), de ez nem jelent különösebb kihívást . Egy mozgékonyabb rangednek mindig meg kell ölni a terem bal szélén, az erkélyen, 1 percenként megjelenő Siege Engineert. Erre összesen 15 sec áll rendelkezésére, tehát ajánlott már az előtt "lőtávba" kerülni, hogy spawnolna. A terem másik oldalán a másik Siege Engineer be fogja indítani a nagy tüzes "vascsillag"ot, mely végiggurul a terem - felén. Mikorra elindul mindenki legyen a terem - felén, különben agyon lesznek nyomva (Iron Star Impact)... az orc addokat is beleértve. Ennek tudatában lehetőleg minden alkalommal valaki lökje be az addokat a csillag útjába... A falnak csapódó csillag felrobban (Iron Star Explosion), aminek a damage-e távolság növelésével csökken, így ha lehet, ekkor már legyünk a terem közepén és egy gyengébb Self-Def-CD sem árt.

ÁTMENETI FÁZIS alatt annyi a dolgunk, hogy lecleaveljük a tankok által összeszedett sha addokat és felszedünk 1-1 fénylő gömböt, amit halálukkor dobnak le, ugyanis ezek 1 percre damaget csökkentenek (Consumed Faith / Consumed Courage / Consumed Hope). Az addok halálával megszűnik Garrosh shieldje és sorozatos shockwavebe kezd (Annihilate), ekkor a teendőnk annyi, hogy kiállunk a megjelenő lila "V" alakú területről.

II. FÁZISBAN a boss 50 secenként pörög (Whirling Corruption), amivel AOE damaget okoz, távolodjunk el tőle (így csökken a damage). 25 Energyn a pörgés közben kicsi lila örvények jelennek meg a földön (Empowered Whirling Corruption), amikből ki kell futni, illetve a megjelenő addokból 1-1-et fogjunk meg (a hozzánk legközelebb lévőt) és egymástól 8 yard távolságot tartva öljük meg őket, ellenkező esetben healelik és boostolják egymást (Empowering Corruption). 45 secenként 2 emberre mind controllt rak (Touch of Y'Shaarj), őket gyorsan le kell ütni 20% HP-ra és nem szabad hagyni, hogy becastolják a Touch of Y'Shaarjt. 50 Energyn a mind controllos ember immune lesz a CC-ra és HP boostot is kap (Empowered Touch of Y'Shaarj), de a feladatunk nem változik. Ebben a szakaszban Garrosh ugyanúgy dobálja a fegyverét mint korábban (Desecrate), illetve 75 Energytől már nem lehet elpusztítani és healeli is magát (Empowered Desecrate)... a biztonság kedvéért Multi-DOToljuk, hogy csökkentsük a tócsa méretét Itt a legjobb ha fázisváltás után a trónra stackelünk, hogy az első fegyverrel ne kelljen foglalkozni, majd ezt követően a --- markerekkel határolt kör körül pakoljuk le egymáshoz a lehető legközelebb a további fegyvereket (ellenkező esetben könnyen kifogyhatunk a helyből).

III. FÁZISBAN 30%-ot healel magán és 100 Energyre töltődik, tehát pörgésnél kerülgetni kell a pici lila örvényeket és a sha addokat egymástól legalább 8 yardra kell megölni, a mind controllos embereket ugyanúgy prioba le kell durrantani, de csak szakítással akadályozhatjuk őket a castolásban, a rangedre dobált fegyvert továbbra a kör körül kell egymás mellé pakolgatni (és esetleg multi-dotolni) és a tankcserés DOT lejártakor AOE damaget és damage taken növelő Debuffot fog okozni mindenkinek (Explosive Despair), ettől nem kell annyira megijedni, de nagy stacken már nem árt valami DefCD. A III. fázis tiszta "nuke", szóval erre tartsuk meg a komolyabb CD-ket és ide menjen a BL is.

Heal: Az I. FÁZIS során Garrosh a rangedeket fogja dobálni fegyverével (Desecrate), ami becsapódás után ölhető lesz és lila tócsát hagy maga után, melyből gyorsan ki kell futni, esetleg be lehet segíteni a fejsze leölésében. Hogy biztos jó helyre kerüljön a fegyver, a rangedeknek ill. healeknek végig össze kell stackelni és egy egységként kell mozogni. A legjobb ha ez a csapat a és markerek között ingázik, így elég helyet hagyva mindenkinek. A fáizis során időnként Warbringer és Farseer addok fognak jönni. A Warbringerekkel semmi dolgunk. Farseerek Ancestral Chain Heal képességét MINDIG MEG KELL SZAKÍTANI, míg a Chain Lightningot TILOS (esetleg tartsunk egy kis távolságot egymástól) ... ennek oka egy castgyorsító buff (Ancestral Fury). 40 secenként az addok kis HP és damage boostot is kapnak (Hellscream's Warsong), ami miatt a tankok picit többet fognak kapni. A terem jobb oldalán a Siege Engineer be fogja indítani a nagy tüzes "vascsillag"ot, mely végiggurul a terem - felén. Mikorra elindul mindenki legyen a terem - felén, különben agyon lesznek nyomva (Iron Star Impact)... az orc addokat is beleértve. Ennek tudatában lehetőleg minden alkalommal valaki lögkje be az addokat a csillag útjába.. Ekkor mindenki legyen a terem felén, ugyanis a másikban mindent letarol a guruló vaskupac. A falnak csapódó csillag felrobban (Iron Star Explosion), aminek a damage-e távolság növelésével csökken, így ha lehet, ekkor már legyünk a terem közepén és egy gyengébb Self-Def-CD sem árt.

ÁTMENETI FÁZIS alatt annyi a dolgunk, hogy lecleaveljük a tankok által összeszedett sha addokat és felszedünk 1-1 fénylő gömböt, amit halálukkor dobnak le, ugyanis ezek 1 percre damaget csökkentenek (Consumed Faith / Consumed Courage / Consumed Hope). Az addok halálával megszűnik Garrosh shieldje és sorozatos shockwavebe kezd (Annihilate), ekkor a teendőnk annyi, hogy kiállunk a megjelenő lila "V" alakú területről és folyamatos AOE healt biztosítunk, ugyanis a csapások 360K Shadow damaget okoznak mindenkinek (persze ezt csökkentjük az addok fénygömbjeivel).

II. FÁZISBAN a boss 50 secenként pörög (Whirling Corruption), amivel AOE damaget okoz, távolodjunk el tőle (így csökken a damage). 25 Energyn a pörgés közben kicsi lila örvények jelennek meg a földön (Empowered Whirling Corruption), amikből ki kell futni, illetve a megjelenő addokból 1-1-et fogjunk meg (a hozzánk legközelebb lévőt) és egymástól 8 yard távolságot tartva öljük meg őket (ha megölni nem is tudjuk, legalább fogjuk meg), ellenkező esetben healelik és boostolják egymást (Empowering Corruption). 45 secenként 2 emberre mind controllt rak (Touch of Y'Shaarj), amiről a DPS csapat gondoskodik, ez idő alatt nem szabad hagyni, hogy becastolják a Touch of Y'Shaarjt, szóval ha lehet heallel is szakítgassunk/stunnoljunk. 50 Energyn a mind controllos ember immune lesz a CC-ra és HP boostot is kap (Empowered Touch of Y'Shaarj), szóval csak simán szakítgassunk. Ebben a szakaszban Garrosh ugyanúgy dobálja a fegyverét mint korábban (Desecrate), illetve 75 Energytől már nem lehet elpusztítani és healeli is magát (Empowered Desecrate)... a biztonság kedvéért Multi-DOToljuk, hogy csökkentsük a tócsa méretét Itt a legjobb ha fázisváltás után a trónra stackelünk, hogy az első fegyverrel ne kelljen foglalkozni, majd ezt követően a --- markerekkel határolt kör körül pakoljuk le egymáshoz a lehető legközelebb a további fegyvereket (ellenkező esetben könnyen kifogyhatunk a helyből). Ezen kívül megjelenik egy tankcserés DOT is (Gripping Despair), ami miatt kicsit jobban kell figyelni a tankokra (átlag 90-120 K/ seces DOT-ot kell kompenzálni).

III. FÁZISBAN 30%-ot healel magán és 100 Energyre töltődik, tehát pörgésnél kerülgetni kell a pici lila örvényeket és a sha addokat egymástól legalább 8 yardra kell megölni, a mind controllos embereket ugyanúgy szakítani kell, a rangedre dobált fegyvert továbbra a kör körül kell egymás mellé pakolgatni (és esetleg multi-dotolni) és a tankcserés DOT lejártakor AOE damaget és damage taken növelő Debuffot fog okozni mindenkinek (Explosive Despair). Ez utóbbi azt jelenti, hogy ~ 10 secenként egyre növekvő AOE damage kap a teljes csapat, szóval egy idő után AOE heal és DefCD kombinációval kell dolgozni.

 

 

Tank Heal Dps
     
Majd ha bekerült... Majd ha bekerült... Majd ha bekerült...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016